Avatar billede rasborg Nybegynder
22. februar 2002 - 09:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

3dblender

Hey, jeg har det program der hedder 3d blender! Men jeg har svært ved at bruge det! Hver gang jeg prøver at lave noget bliver det til noget som slet ikke ligner noget! Og den guide der skulle være på nettet kan mit program ikke finde! Er der nogen der har nogle tips du måske kunne dele med mig??

Vh rasborg
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. februar 2002 - 09:32 #1
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. februar 2002 - 09:33 #2
Sorry Jeg lod mig vist lige rive lidt for meget med der. Håber at du kan tilgive mig for ovenstående, Det er en fejl fra min side.
Avatar billede rasborg Nybegynder
22. februar 2002 - 09:43 #3
De andre er til Darkageofcamelot, hvro jeg gerne vil have lavet noget signatur, til min character bår jeg skriver på ez boards! Det her er bare at jeg ikke kan finde ud af at bruge 3d blender!

VH Rasborg
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. februar 2002 - 14:12 #4
Vejledning i anvendelsen af blender: http://www.blender3d.com/UsingBlender/

Community, så du kan få hjælp til at anvende programmet: http://www.blender.nl/index_community.php

/per
Avatar billede rasborg Nybegynder
02. marts 2002 - 10:15 #5
Hoejrup, gider du skrive et svar så du kan få dine velfortjente 30 point??
Avatar billede rasborg Nybegynder
26. marts 2002 - 17:26 #6
det gad du da vist ikke så!
/rasborg