Avatar billede virvelvar Nybegynder
18. februar 2002 - 03:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lyd og popup ved nyt svar

Mon ikke i kunne lave sådan at man ville få en lille popup og måske en lyd hvergang man fik et svar på sit spørgsmål.

For nogle gange er det rigtig kedeligt at sidde og kigge hele tiden om der er nye svar.
Så hvis i havde det ligesom på f.eks dating når man får post.
Hvor der kommer en popup og fortæller det!

Ellers en totalt fed side, Keep up the good work.
Avatar billede Noone Nybegynder
18. februar 2002 - 03:34 #1
Naturligvis som en valgfri feature! Da jeg personligt foretrækker mails.. (Fix lige de manglende mails, det sker stadig at der smutter et par stykker.)
Avatar billede virvelvar Nybegynder
18. februar 2002 - 03:35 #2
ja s-følig som en valgfri feature, men jeg syntes det kunne være totalt godt, Noget jeg mangler!
Avatar billede cdelicht Nybegynder
18. februar 2002 - 11:00 #3
Må hvist betegnes som 'nice to have' i forhold til de øvrige 'need to have' der er listet andet steds her på sitet ;-)
Avatar billede cdelicht Nybegynder
18. februar 2002 - 11:01 #4
I øvrigt kan du jo bare lave popup fra din egen mail - så er den ged barberet :-)
Avatar billede Noone Nybegynder
18. februar 2002 - 16:32 #5
Hehe... Yup... Og så lige få den til at vise subject, så ved man hvad det er der er modtaget :)
Avatar billede virvelvar Nybegynder
19. februar 2002 - 01:08 #6
ja okay det kunne man gøre, tak for hjælpen!
Lukket!