Avatar billede squadjot Nybegynder
09. februar 2002 - 21:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Brænder software til MAC!!!....HURTIGT

gerne freeware, shareware ell. demo
Avatar billede styxx Nybegynder
09. februar 2002 - 21:56 #1
Jeg er ikke bekendt med shareware brænderprogrammer til mac, med mindre du har en af de nye Mac' med indbygget brænder, der kan du brænde cd'er direkte fra systemet.
Den mest kendte er Toast fra Roxio http://www.roxio.com og også den billigste. Desværre er der ingen demo.
Men der er også Charismac, der findes som en demo http://www.charismac.com/Support/discdemoprednld.shtml
jeg er bare ikke klar over hvilke begrænsninger der er ved den. Men det er da værd at prøve..
Avatar billede vistodk Nybegynder
09. februar 2002 - 21:58 #2
Avatar billede squadjot Nybegynder
09. februar 2002 - 22:11 #3
cd-brænderen er ekstern,(lacie) så jeg tror ikke "applediscburner" virker!

:)
Avatar billede spe Nybegynder
09. februar 2002 - 22:25 #4
Fulgte Toast ikke med da du købte din brænder? Plejer den med Lacie-brændere.
Avatar billede vistodk Nybegynder
09. februar 2002 - 22:50 #5
Jow det gør!
toast er foresten et pissenemt program... en af mine kunder har det
Avatar billede squadjot Nybegynder
10. februar 2002 - 00:20 #6
cd'en??..den er forlængst forsvundet, (rod på kontoret!!)
Avatar billede spe Nybegynder
10. februar 2002 - 01:33 #7
Hmm...en skam, men måske du kunne få noget ud af at kontakte forhandleren og høre om en erstatnings CD var en mulighed.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
10. februar 2002 - 16:28 #8
Brug din "Softwareopdatering" (kontrolpanel)
-der finder automatisk "Disc Burn" -det nemmeste program i verden.

Smid den blanke CD i brænderen.
Sig "YES", når den spørger om du vil forberede/prepare.
-nu har du en mappe på dit skrivebord, hvori du placerer det du gerne vil brænde.
Kun en ting er vigtigt; smid ALT på engang, på den CD du vil brænde.

Good luck ! ! !

hilsen http://www.aeblenet.dk
Avatar billede aeblenet Nybegynder
17. februar 2002 - 02:30 #9
takker for point