Avatar billede kondi.koder Nybegynder
09. februar 2002 - 11:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jeg skal bruge noget krævende !

Hejsa !!

Jeg er den heldig ejer af et 3D labs wildcat kort til 12k, og nu vil jeg gerne sætte det på en prøve.
Så er der ikke nogen der har et 3dmax projekt som jeg lige kan prøve at rendere.
Eller i hvert fald et eller andet renderingsting, som kan sætte kortet på arbejde.
En animation ville være suverænt.

- kondi.koder :-))
Avatar billede maxium Novice
09. februar 2002 - 11:52 #1
Avatar billede nuki Nybegynder
09. februar 2002 - 11:53 #2
hvad med 3dmark2002 eller hvad det nu hedder
Avatar billede nuki Nybegynder
09. februar 2002 - 11:55 #3
Avatar billede nuki Nybegynder
09. februar 2002 - 11:57 #4
Avatar billede kondi.koder Nybegynder
09. februar 2002 - 14:56 #5
Hejsa !

Hmm, kikker lige på det.
Men er der ikke nogen der har nogle 3d max projekter istedet ??
Det er reelt rendering arbejde jeg leder efter, noget produktivt. Ikke bare et eller andet der giver mig en stak tal.

- kondi.koder :-))
Avatar billede zerohero Nybegynder
09. februar 2002 - 16:28 #6
Jeg har en lille scene der tog min Pentium III 500 mhz med 128 ram og min 32 mb TNT II kort ca. 50 timer at rendere. Scenen består kun af et sværd, en græsmark og en himmel. Animation vare kun 6 sekunder. Giv mig din mail og jeg vil sende den til dig. Når du er færdig så send lige den renderede animation til mig. (tag at brug divX formatet)...

ZeroHero
Avatar billede kondi.koder Nybegynder
10. februar 2002 - 09:13 #7
Hej Zerohero!

Det lydder jo kanon. Min mail er eksperten@kondikoder.dk

- kondi.koder :-))
Avatar billede alsace Nybegynder
11. februar 2002 - 17:00 #8
Øhh, hvor er sammenhængen mellem et grafikkort og det renderede output?

Hvis det er en krævende scene kan det selvf. bruges til at trække en krævende preview opengl animation eller ligende, men hvis du udelukkende vil teste gfx-kortet vil jeg nu også holde mere på 3dmark fra Mad Onion som nuki har foreslået...

Ellers vil det vel nærmere blive en test af maskines beregninskraft (cpu/ram osv.) og ikke gfx-kortet.

-Alsace