Avatar billede chrlyck Nybegynder
06. februar 2002 - 19:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

"Deselect"

Okay, nu synes jeg at jeg har bandet nok over det her lille problem...

Når man skal "vælge" noget i milkshape f.eks. den ene side af en firkant, hvis man så vælger for meget hvordan kan man så "deselect'e"? Jeg har set mange steder at det er ved at holde shift nede, men der er de version 1.0 de snakker om og jeg har den nyeste nemlig 1.5.9 jeg er lige ved at blive tosset over det så PLEASE sig mig hvordan man gør!

Hjææælp!
Avatar billede dreamspawn Nybegynder
06. februar 2002 - 19:16 #1
du har selvfølgelig også prøvet ctrl - ikke
Avatar billede chrlyck Nybegynder
06. februar 2002 - 19:22 #2
Jo, man rykker på tingene med ctrl... Jeg er ny i det program men ikke ellers ;-)
Avatar billede alsace Nybegynder
11. februar 2002 - 16:24 #3
Når du holder shift nede som du snakker om, bruger du så også højre museknap (som jeg tror man skal).

-Alsace
Avatar billede chrlyck Nybegynder
17. februar 2002 - 02:21 #4
Nææ, det gjorde jeg ikke men det har du fuldstændig ret i! Weee nu virker det jo!

Du kunne jo lige skrive et svar så du kan få dine point... ;-)

Det var nok den ENESTE mulighed jeg ikke havde prøvet :(

Tak for det!
/Chr.
Avatar billede alsace Nybegynder
22. februar 2002 - 15:26 #5
NP
-Alsace
Avatar billede chrlyck Nybegynder
24. februar 2002 - 17:52 #6
Thx... Jeg var ved at blive utålmodig...

:-)