Avatar billede virvelvar Nybegynder
03. februar 2002 - 17:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fryser i spilmenu, Nv4_disp er synderen

Når jeg vil spille spil som Hitman, og Max Payne.
fryser min computer i spilmenuen!
Jeg når lige at køre lidt rundt med musen og så fryser den.
Lidt efter kommer den berømte blå skærm, og der står at synderen er Nv4_disp

Jeg har WIN XP og Geforce 2 MX 400

Hvad skal jeg dog gøre*SNØFT*
det er så belastende...
Avatar billede vistodk Nybegynder
04. februar 2002 - 00:59 #1
Hent den sidste nye Detonator3 fra www.nvidia.com.. den burde hjælpe dig..
Avatar billede virvelvar Nybegynder
06. februar 2002 - 20:54 #2
Nope, det var ikke til nogen hjælp!

Spørgsmål lukket!
Avatar billede spermtrolden Nybegynder
07. februar 2002 - 16:52 #3
Hvis din displaydriver til geforcekortet tilfældigvis er version 23.11, kan det meget vel tænkes den er synderen. Der er mange jeg har hørt har haft problemer med den version. Jeg havde den selv installeret i XP, og systemet gik ned for et godt ord. En installation oveni med certificerede drivere fra Microsoft og Nvidia var ikke nok. Først da jeg geninstallerede systemet og smed en certificeret driver ind virkede det, og så virkede det godt.
Avatar billede virvelvar Nybegynder
08. februar 2002 - 19:19 #4
jeg har nu prvet stort set alt.
Jeg har prøvet alle tænkelige drivere i XP.
Så formaterede jeg.
Nu har jeg 98 og der er heller ingen drivere der gider virke der, jeg tror sgu at der kan være noget galt med mit graffikkort!