Avatar billede prins Nybegynder
03. februar 2002 - 14:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Figurer!

Hej.. Jeg har desværre ikke fået 3D Studio Max 4 endnu, så jeg bliver nød til at bede en af jer lave nogle figurer..

Størrelsen på figuren: Ca. så stor som figurene på http://www.netstationen.dk

Farven: Ikke for hvid heller ikke neger, men normal hud farve.

Tøj: Det skal være noget a lá forretningsmand.

Hoved: Det må ikke ligne en abe osv.. Men alm. mennesker. Normale øre, næser og øjne osv.

Jeg kræver ca. 2-? forskellige figurer. Det skal helst være mænd. Jeg kræver også når at jeg modtager billederne så ejer kun og alene jeg dem. Jeg er den eneste der har rettighederne over dem.
Avatar billede prins Nybegynder
03. februar 2002 - 15:00 #1
Ps.! Send dem til Stationen@e-firma.dk der må ikke komme links på Eksperten.dk som henviser til billederne..
Avatar billede deacon Nybegynder
03. februar 2002 - 15:02 #2
hvem er du prins?
og jeg vil lige sige at tøjet til figurerne bliver ikke lavet i 3ds max, men adobe photoshop. jeg ved så ikke med root'en...
Avatar billede soreno Praktikant
03. februar 2002 - 15:03 #3
prins>problemer løst på eksperten skal være tilgængelige for alle.
Avatar billede soreno Praktikant
03. februar 2002 - 15:04 #4
fra reglerne:
Der må ikke gives point for løsninger som ikke er tilgængelige for alle brugere af Eksperten.
Avatar billede prins Nybegynder
03. februar 2002 - 15:14 #5
deacon.. Vi snakkes ved over mail.. Så skal vi nok få en løsning på det..
Avatar billede deacon Nybegynder
03. februar 2002 - 15:46 #6
cypher@mail1.stofanet.dk
Avatar billede anjensen1 Novice
03. februar 2002 - 16:11 #7
ubetinget en sharksForum opgave!
Hører ikke hjemme i E.
Avatar billede prins Nybegynder
04. februar 2002 - 22:02 #8
Lukekr..