Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
25. januar 2002 - 20:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WorldCraft 3.3 eksperter

Hej

Jeg skal til at starte på at lave CS baner, så jeg vil lige høre om der er nogen her på Eksperten.dk

Der vil formentlig komme en masse spørgsmål( hivs der er nogle eksperter), så jeg afsætter 50 point.

Hvis ingen eksperter melder sig, vil jeg gerne have nogle links til danske guides på nettet.
Avatar billede moefelt Nybegynder
25. januar 2002 - 23:37 #1
Heysan

Det jeg gjorde var at downloade et par eksempler og så bruge noget tid på at gå dem igennem og se hvad de andre gør = inspiration.

Og når man så skal igang så er det en nødvendighed at have en præcis skitse over ens map på ternet papir - og så bare fyre den af en dags tid indtil man har sit første map. ;-)

Jeg kender dog ikke nogen danske tutorials - men prøv at kontakte nogen af alle de danske clansites o.lign. - der er helt sikkert noget CS-nørder (kun positivt) der kan hjælpe bedre...

Mr. Moefelt
../Sniperen fra nørrebro
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
26. januar 2002 - 14:01 #2
Ved du hvor man lige kan downloade et par eksempeler?
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
10. februar 2002 - 15:37 #3
Nu har jeg fået lavet min første beta bane.
Download den på mit website www.m-koldsgaard.subnet.dk under CS.