Avatar billede zerohero Nybegynder
22. januar 2002 - 16:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvor blev min førsteplads lige af *G*

He He He, jeg har ligget nummer et i Top 10 et stykke tid her i denne kategori, men nu er jeg røget helt af listen efter Eksperten er blevet ændret... Nogen der vil sponsorere nogle points *G*

ZeroHero
Avatar billede admin Novice
22. januar 2002 - 16:18 #1
det bliver rettet. hvad syntes i om hastigheden nu ?
Avatar billede zerohero Nybegynder
22. januar 2002 - 16:19 #2
meget lækkert...
Avatar billede lauer Nybegynder
22. januar 2002 - 16:21 #3
heh... angående hastigheden synes jeg at det går lidt hurtigere... især ved spørgsmål oversigt.
Men jeg synes at det er dumt sådan som i har lavet kategori oversigtet... det ville være smartest hvis man kan se alle underkategorier, og ikke bare nogen af dem.
Avatar billede zerohero Nybegynder
22. januar 2002 - 16:21 #4
måske lidt forvirrende med jeres katogori opdeling - men man vender sig nok til det...
Avatar billede snowball Novice
22. januar 2002 - 16:21 #5
Admin: Den er blevet _meget_ bedere! Nu ligger genereringstiden på ca. 1 sek. (50 spørgsmål af hver !) hvorimod den før lå på næsten 1 minut ! ;)

Snowball
Avatar billede zerohero Nybegynder
22. januar 2002 - 16:21 #6
Jeg vil give machomann fuldstændigt ret...
Avatar billede zerohero Nybegynder
22. januar 2002 - 16:26 #7
admin>> Er I sikker på at jeres indlægs-opdateringer virker korrekt? jeg synes ikke det ser swådan ud... desuden står der ikke navn fra personen der er kommet med et nyt indlæg i den mail man får tilsendt fra jer...
Avatar billede zerohero Nybegynder
22. januar 2002 - 16:29 #8
ups forvekslede lige points med antal af indlæg...men der står ikke navn fra personen der er kommet med et nyt indlæg i den mail man får tilsendt fra jer... (navnet mangler)
Avatar billede morten_s Nybegynder
22. januar 2002 - 16:42 #9
Og min 6 plads i delphi :-((((((((((