Avatar billede zordiac Nybegynder
20. januar 2002 - 13:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Unreal modeller i 3d max!

Daw daw..
Hvordan får jeg en Unreal Tournament player model ind i 3dmax, og hvordan får jeg den konventeret om igen??
Jeg har samme problem når jeg har lavet noget i 3dmax.. Hvordan får jeg det så konventeret ordentligt, så jeg kna importere det til Unrela Editoren?? PLZ kun kom med ordentlige svar!
Avatar billede zerohero Nybegynder
21. januar 2002 - 08:54 #1
Prøv at se denne side...
http://max3d.3dluvr.com/plugins.php

skriv \"unreal tournament\" i \"keyword\" feltet og tryk derefter search... nu dukker der et plug-in frem der kan gøre det du søger efter... Der er samtidig en .htm side med som beskriver \"unrealexp.dle\" - plug-in

Siden har også et hav af andre gratis plug-ins

Held og lykke fra

ZeroHero
Avatar billede spermtrolden Nybegynder
21. januar 2002 - 15:57 #2
slap lige af med pointene, der skulle jo nødig gå inflation i experten...
Avatar billede zordiac Nybegynder
22. januar 2002 - 17:51 #3
Jeg havde glemt min bruger, og da jeg loggede ind, havde jeg 2000 point! Jeg giver ZEREHERO pointene! Takker for hjælpen!