Avatar billede rumagentspiff Novice
19. januar 2002 - 00:16 Der er 12 kommentarer og
5 løsninger

Hjææææææææææælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mit store problem er at når jeg går in i UT eller CS begynder både mus og keyboard at blive totalt sløve, markøren rykker sig først 1-2 sekunder efter musen er rykket

hjælp det haster totalt vild meget
Avatar billede tsocm Nybegynder
19. januar 2002 - 00:42 #1
Jeg tror du mangler nogle ram i maskinen...

Hvad er det for en maskine.?
Avatar billede tsocm Nybegynder
19. januar 2002 - 01:21 #2
p.s. for mange point.
Avatar billede drean Nybegynder
19. januar 2002 - 04:05 #3
Så meget for det haste spørgsmål, og så alt for mange points...

Måske du skulle prøve andre drivere, hvis du er sikker på er din maskine er hurtig nok til at køre spillene, eller sætte opløsningen ned i spillene
Avatar billede lassebm Nybegynder
19. januar 2002 - 14:57 #4
køre du Direct3D? Hvis du gør så prøv at skifte til OpenGL! :o)

/Lasse
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
19. januar 2002 - 14:58 #5
Skift til OPEN GL ..Opdater din BIOS..Dine Grafikkort drivere og dine Chipset drivere
Avatar billede realplayer Nybegynder
20. januar 2002 - 14:52 #6
Hej
Inde i cs skal du bare sette musehastihedden op...

du skal bare vælge menu\'en controls..

N.B. Hvis du har et geforce-kort skal skal du skifte til openGL
venlig Hilsen Casper
Avatar billede zerohero Nybegynder
21. januar 2002 - 08:59 #7
Du har med garanti installeret den nyeste DirectX uden at installere en detonator eller de nyeste drivers fra dit grafik-korts fabrikant... Har selv haft lignende problemer med Myth III...

ZeroHero
Avatar billede zerohero Nybegynder
21. januar 2002 - 09:01 #8
Hvilken grafik-kort har du?
Avatar billede mismis Nybegynder
21. januar 2002 - 11:38 #9
Sælg din 386\'er og køb en ny pcer :)

MIS
Avatar billede fjos Nybegynder
23. januar 2002 - 14:45 #10
det er pågrund af dit grafikkort: har haft samme problem.  hent de nyeste drivere
Avatar billede zerohero Nybegynder
27. februar 2002 - 15:35 #11
rumagentspiff>> har du fundet ud af det?
Avatar billede realplayer Nybegynder
08. marts 2002 - 18:34 #12
Prøv at reinstalere cs
Avatar billede psychodad Nybegynder
12. marts 2002 - 04:28 #13
det er stensikkert pga direct3d

kør opengl som foreslået !

især i UT gør det stor forskel (sæt windows gamma op for at modvirke at UT bliver for mørk)
Avatar billede psychodad Nybegynder
12. marts 2002 - 04:29 #14
især i UT gør det stor forskel (sæt windows gamma op for at modvirke at UT bliver for mørk) <--når du skifter til opengl...skulle der stå
Avatar billede realplayer Nybegynder
17. marts 2002 - 19:36 #15
Prøv at låne en mus af en af dine kammerater og se om deer din mus....
Eller kontakt en fagexpert
Avatar billede rumagentspiff Novice
10. maj 2002 - 17:51 #16
ja der er faktisk ingen der har svaret rigitgt på det, for min maskine skulle have en format, da den generelt bare var blevet total sløv
Avatar billede rumagentspiff Novice
26. august 2005 - 13:44 #17
ja det er jo lang tid siden, men en geninst af windows hjalp