Avatar billede ums Nybegynder
16. januar 2002 - 11:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Palmpilot -infrarød port-Laptop

Er det muligt at synkronisere min Palmpilot m100
med mit Outlook på min Laptop via den infrarøde port?
Jeg ved jo at de begge har den infrarøde port.
(jeg kan også se at de kan \"se\" hinanden)
Jeg kan også godt synkronisere når jeg bruger et kabel..... men det ville jo være fedt at kunne gøre det trådløst.
VH
Ulrik
Avatar billede gildor Nybegynder
16. januar 2002 - 14:19 #1
Du skal åbne HotSync programmet på din palm og vælge \'IR to a PC/Handheld\' i stedet for \'Direct Serial\'. Og så skal du ind i HotSync setup i windows og ændre com-port til den, som din IR port er sat op til (måske 5??).
Avatar billede ums Nybegynder
17. januar 2002 - 11:57 #2
Tak for det hurtige svar !
Jeg har kun mulighed for at vælge mellem com 1 el. com 4 og umiddelbart er der ingen af dem der sætter synkroniseringsprocessen igang ?
Jeg har forsøgt at finde udaf hvilken port IRén
sidder på og jeg kan kun finde frem til at det
er noget der hedder \"udvidet I/O bus, og den kan jeg jo ikke vælge i HotSync setup.... hmm
så er der andre gode ideer ???
Avatar billede ragnvaldur Nybegynder
23. januar 2002 - 14:50 #3
Har du stadig har problemer med IR sync? I så fald, hvilken version af Windows bruger du? Hvilken version af HotSync bruger du?