Avatar billede tre Nybegynder
14. januar 2002 - 14:01 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

FREEWARE Ftp program til MAC

Jeg synes snart jeg har ledt nettet tyndt efter et FTP program til MAC som er freeware!

Det irriterer mig grænseløst, så derfor beder jeg nu om hjælp.

Jeg har OS X så det ville være rart hvis det også var et Carbon Program. Men ellers kan jeg nok leve med et Classic......
Avatar billede prodic Mester
14. januar 2002 - 14:07 #1
www.download.com - og sæt dine kriterier til at være Mac samt Free. Så skulle du få en liste på 13 programmer.
Avatar billede tre Nybegynder
14. januar 2002 - 14:53 #3
Jeg har prøvet at lede på download, men uden et tilfredsstillende resultat.

Nu har jeg lige hentet Captain FTP fra Snowballs link, og det er jo tilmed til OS X!!!!

Tak
Avatar billede egonspock Seniormester
14. januar 2002 - 21:13 #4
Hvad er der nu galt med at skrive ftp ftp.blabla.com i terminalen ;-)
(Man får hjælp ved at skrive help)