Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
10. januar 2002 - 12:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vue d\'esprit

Kan man få vue d\'esprit som free/shareware evt. en demo-version, eller skal det købes?
Avatar billede mismis Nybegynder
10. januar 2002 - 13:50 #1
den koster penge men der er da demoversioner

http://www.e-onsoftware.com/Products/vue4/Demo.php

http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,3417,00.asp

hilsen

MIS

Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
11. januar 2002 - 11:06 #2
Er du forresten den MIS fra Resurrecting History-demoen fra TP?
Avatar billede mismis Nybegynder
11. januar 2002 - 14:11 #3
ja
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
11. januar 2002 - 14:33 #4
nice work, C64-delen, er den faked eller er det den ægte vare?
Avatar billede mismis Nybegynder
11. januar 2002 - 14:46 #5
Ja det kunne du godt tænke dig at vide hva.

jeg kan ihvertilfald sige så meget at mindre end 3 skridt fra mig står en fuld funktions dygtig c64 og snurre såååååå.

MVH

MIS
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
11. januar 2002 - 15:06 #6
Ok, deltager I igen næste år
Avatar billede mismis Nybegynder
11. januar 2002 - 15:12 #7
lad os nu se 10-11 måneder frem i tiden og se hvordan verden står til til den tid ikk :)

hvor er du fra ellers ?

sådan i landet
og laver du noget 3D?

MVH

MIS
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
14. januar 2002 - 10:26 #8
Nordjylland. Laver noget 3D? Lige nu, eller hvad jeg tidligere har lavet?

Maniac
Avatar billede mismis Nybegynder
14. januar 2002 - 17:15 #9
jeg spurgte bare om du selv lavede 3D

så ville jeg da gladeligt kaste mine øjne på noget af det :)

MVH
MIS
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
15. januar 2002 - 09:01 #10
Tjo.. var med til at lave P.A.R.T.Y.-demoen fra WiLD! demo compoen, lavede også et billede til raytraced graphics compoen, men ankom først efter deadline for den compo. Godt det samme, havde ikke vundet over da_duke alligevel, nok ikke engang kommet indenfor top 5 :)

Maniac