Avatar billede wraber Praktikant
08. januar 2002 - 08:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

at samle jpeger til en hel film

Jeg har brug for et program til at samle netrenderede jpeger til en film! jeg har hørt om et program der hedder fastmovie!?! kan det passe??

Det haster!!!!

Mvh. Wraber
Avatar billede mismis Nybegynder
08. januar 2002 - 08:42 #1
Du kan bruge Adobe Premiere
jeg mere endda de har en trail version nu du siger det haster
som man kan bruge i 30 dage.

unos momentos

YEP

http://www.adobe.com/products/premiere/demoreg.html

her
premiere 6 trail

full working så vidt jeg ved og i 30 dage

mvh

MIS

Avatar billede wraber Praktikant
08. januar 2002 - 08:50 #2
Den sti du har sendt mig er lidt svær at finde ud af...
jeg har regstert men hvor finder jeg din trailer??? er den specifik på mit problem??
Avatar billede jimsim Nybegynder
08. januar 2002 - 10:02 #3
VideoMach burde kunne klare opgaven... http://www.hitsquad.com/smm/programs/VideoMach/ (download virker ikke, men har en god beskrivelse)
Denne virker: http://www.webattack.com/get/videomach.shtml
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
10. januar 2002 - 13:01 #4
Windows movie maker, kan faktisk også gøre det... Ellers plejer jeg og bruge Ulead Media Studio.
Avatar billede alma Nybegynder
10. januar 2002 - 13:18 #5
brug videopost - add image input event, i 3DS MAX, og husk at bruge file sequence.

Filerne skal dog have samme navn, og derefter løbenummer.

ex.

a0000.jpg, a0001.jpg, o.s.v.

alma
Avatar billede klasker Nybegynder
11. januar 2002 - 13:22 #6
Jasc Software\'s Animation Shop can easily make an animatied .GIF.
Du kan hente den fra:
http://www.jasc.com/product.asp?pf_id=003
Avatar billede klasker Nybegynder
11. januar 2002 - 13:24 #7
Ups! Jeg kom til at skrive noget af lortet på engelsk! Det var ikke med vilje.
Avatar billede scorpius Nybegynder
11. januar 2002 - 14:05 #8
Jeg har et program ved navn Fast Movie Processor, som laver en masse billeder om til en animation. Jeg skal lige høre din e-ail adresse - så kan jeg sende dig programmet.
Avatar billede wraber Praktikant
12. januar 2002 - 23:09 #9
tak for alle svarende... men Jimsims svar var det jeg brugte... virkede perfekt! Nu er eksamen vel overstået... tak for hjælpen