Avatar billede realplayer Nybegynder
07. januar 2002 - 14:53 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

½ tasten i Counter-strike

hej
jeg spiller meget cs, jeg synes at det bliver lidt ensformigt i længden. Jeg har hørt at man ved at slå ½-knappen ned og skrive nogen kommandoer kan få sine spiller til at flyve og en masse andre ting.

Hvad hedder disse kommandoer !!!

Venlig hilsen Casper
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
07. januar 2002 - 14:56 #1
Avatar billede cpufan Juniormester
07. januar 2002 - 14:57 #2
sv_gravity
sæt den til et eller andet
gravity vetyder tyngdekraft jo lavere jo lettere er man, 0 så kommer du aldrig ned igen når du hopper.
Det er kun den der har oprettet spillet, dvs den der har serveren der kan ændre
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
07. januar 2002 - 14:57 #3
Der er en masse snyd...

Men mange steder kræves Punkbuster eller lignende installeret, og så duer koderne ikke

DGP
Avatar billede exe-s Nybegynder
07. januar 2002 - 15:00 #4
Du kan kun gøre det hvis du er server.. Men du kan gøre det ved at skrive sv_gravity 100 men huske at hvis du vil lave det normalt kan du skrive sv_gravity 800 så er det normalt... jo højere tal du skriver desto lavere hopper du... jo lavere tal du skriver desto højere hopper du...
Avatar billede realplayer Nybegynder
07. januar 2002 - 15:11 #5
tak for hjælpen !!!
Avatar billede exe-s Nybegynder
07. januar 2002 - 15:15 #6
men husk du kan kun bruge komandoerne hvis du selv har oprettet spillet elelr er server men du kan også hvis ud har Rcon password...
Avatar billede realplayer Nybegynder
07. januar 2002 - 15:16 #7
pointene blev fordelt således
45 dengalepose.dk
0 cpufan
15 exe-s
Avatar billede exe-s Nybegynder
07. januar 2002 - 15:18 #8
thx for points....  hvis i komemr på irc... SOm de fleste gamere er så husk #eXe-s.dk @ Q-Net
Avatar billede cpufan Juniormester
07. januar 2002 - 15:25 #9
hvad har jeg gjort? :(
Avatar billede exe-s Nybegynder
07. januar 2002 - 15:36 #10
:( hehe cpufan
Avatar billede realplayer Nybegynder
07. januar 2002 - 21:54 #11
Cpufan det var nok! en meget hård dom ikke hel ok efter at havde set det i øjne...

Men du kan tjene 60 point ved at svare på mit nye
spørsmål.... der hedder lav selv skins til Counter-strike

venlig hilsen casper :)