Avatar billede david25 Nybegynder
14. december 2001 - 01:41 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Vidoekamera til pc

Jeg har en sony Digital Video Camera Recorder. Med pakken følger også en usb kabel der kan tilsluttes til pc.
Jeg vil nu spørge om at der er muligt at bruge kameraet som en WEBCAM . Kan det lade sig gøre?!
Avatar billede krofar Nybegynder
14. december 2001 - 06:17 #1
Ja
Avatar billede cgleerup Nybegynder
14. december 2001 - 08:31 #2
i princippet kan du benytte alle enheder som giver et INPUT til din computer til at give et OUTPUT igen! altså også til nettet
Avatar billede marty Nybegynder
14. december 2001 - 08:31 #3
Sæt stikket i, installer et webcamsoftware og se hvad der sker.
8))
Avatar billede david25 Nybegynder
14. december 2001 - 15:44 #4
Den USb - kabel jeg snakked om før er, til overførelsel af data som billeder som er gemt i kameraet´s Memorycard. Da Kameraet virker også som digital kamera. MEn stadig jeg interesseret i at den virker som webcam.

Marty -- hvilket webcamsoftware taler du om ?!
Avatar billede krofar Nybegynder
14. december 2001 - 17:06 #5
Prøv med Ulead Photoexress, eller et andet
Avatar billede david25 Nybegynder
15. december 2001 - 16:03 #6
Jeg har så fundet ud af at det IKKE kan lade sig gøre at bruge min camcorder som webcam . -
Tak for hjælpen