Avatar billede omen Nybegynder
01. december 2001 - 15:18 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Konventere en Divx film til dårligere kvalitet, hvordan?

Er det muligt at konventere en divX fil, på 700 mb, til dårligere kvalitet, enten som samme størrelse, eller endda mindre? Meningen er at det skulle kunne ses på en ældre computer, som f.eks en AMD 233 Mhz, og 64 MB RAM.
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
01. december 2001 - 15:42 #1
det hjælper ikke at lave til dårligere kvalitet i divx da divx er meget krævende for maskinen.

prøv at konvertere til mpg i stedet.

og 150 points er alt for meget!
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2001 - 15:56 #2
Dette program kan convertere filen til mpg. http://www.vcdhelp.com/tmpgenc.htm
Avatar billede omen Nybegynder
01. december 2001 - 16:06 #3
ufc: Hvis jeg konventere til mpg, bliver filens størrelse ikke enorm?`

dex_dexter: Sikkert, men jeg bestemmer selv hvor mange point jeg vil gi\' i et spørgsmål!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
01. december 2001 - 16:11 #4
omen>> jeg er træt af at diskutere dette emne.
så lad os lade det ligge.

filen kommer nok til at fylda ca det dobbelte.
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
01. december 2001 - 16:11 #5
fylda = fylde
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2001 - 16:12 #6
Jo, hvis du vil holde kvaliteten. I programmet er der mulighed for at forringe kvaliteten og dermed mindste størrelsen.
Avatar billede omen Nybegynder
01. december 2001 - 16:17 #7
dex_dexter: Ja lad os det, og tak for hjælpen.

ufc: okay... og også tak til dig

:-)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
01. december 2001 - 16:19 #8
takker for points.
også selvom det er rimeligt mange for sådan et let spørgsmål :)
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2001 - 16:22 #9
Også en tak herfra...God jul.