Avatar billede mc_goblen Praktikant
01. december 2001 - 10:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Klip i film.

Hejsa. Jeg har nogle film på min harddisk som jeg godt vil ha brændt ud på cd\'er. Der er bare det problem at de fylder 715-730 mb. Så var det jeg tænkte om der er noget som kender et program hvor jeg evt. lige kan klippe lidt at filmen ud, og derved kommer ned på 700 mb.
Avatar billede double-g Juniormester
01. december 2001 - 11:13 #1
Du kan snildt gøre det med VirtualDub

http://www.virtualdub.org/index

Og en vejledning

http://www.divxit.dk/artikler.php?artikel=27&kategori=Andre
Avatar billede mc_goblen Praktikant
01. januar 2002 - 15:38 #2
Det kommer til at fylde alt for meget når man skal gemme filmen igen.
Avatar billede double-g Juniormester
01. januar 2002 - 15:57 #3
Så gør du det forkert.
Avatar billede double-g Juniormester
01. januar 2002 - 16:03 #4
inden du vælger - save as AVI
skal du ind under både video og audio og sætte dem til - direct stream copy.

Avatar billede outsider Nybegynder
19. januar 2002 - 13:40 #5
For at \"åbne\" en cd bliver der taget et par megabyte (2-30) Så du skal holde fil størrelsen under 700. Men der er jo mange andre måder at sænke filstørrelsen på. Hvilket format er fillerne i???