Avatar billede klas Juniormester
25. november 2001 - 21:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvilket program, skal bruges til at indsætte tekst i et video klip?

som overskriften svagt antyder, så skal jeg bruge et program som kan indsætte tekst eller logo på små filmklip. det skal virke til mpg / avi.

helst et program en eller anden har prøvet, og kan sige god for.
Avatar billede epix Nybegynder
25. november 2001 - 21:46 #1
Nu har jeg selv rodet en del med divx osv. men har dog aldriglavet logos. Grunden til jeg svarer er at jeg er sikker på at du kan få svar på dine spørgsmål på www.flaskmpeg.net. på den side er der et link til et forum hvor der bliver diskuteret alt der relaterer til film encoding, ripping osv. Der er os chance for at du kan finde nogle programmer til det på www.doom9.org
Håber det hjælper di
  - Epix
Avatar billede klas Juniormester
25. november 2001 - 21:50 #2
kan desværre ikke bruge nogle af dem. Den første er et eller andet program til at ændre fil format med, og det andet er en side der kun handler om divx.
Avatar billede klas Juniormester
27. november 2001 - 19:37 #3
lukket
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
27. november 2001 - 20:45 #4
prøv adobe premiere! det er rigtig godt!
Avatar billede klas Juniormester
27. november 2001 - 20:46 #5
har prøvet det, men jeg kunne ikke få den rigtige effekt frem. har fundet et program der hedder editstudio som er helt ok :)