Avatar billede kick Nybegynder
25. november 2001 - 10:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

AVI fil over på cd-rom

Jeg har et problem.Kan jeg godt brændne 733MB AVI file
over på cd-rom?.hvilket program er best til det.?
Min brænder er yamaha 4x4x16 speed.
BTW nero kan jeg ikke få til at virke.
Bruger Clone Cd - Esay Cd Creator v.4xx - CDR-WIN 3.8.D.
Håber på svare  V.H.KICK
Avatar billede maxium Novice
25. november 2001 - 10:32 #1
har du den nye nero www.download.com
Avatar billede kick Nybegynder
25. november 2001 - 10:36 #2
Ja jeg har den nye nero
Avatar billede suha Juniormester
25. november 2001 - 12:09 #3
Jeg tror ikke, at det er brændeprogrammerne, der er problemet. Mig bekendt, kan de fleste brændere i dag kun brænde op til ca 700 MB. Jeg tror, at løsningen er en brænder med større brændekapacitet?
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2001 - 14:40 #4
Mr. Platinum har lavet medier, der kan indeholde 90min musik (ca. 780Mb). Dog kan det være, at din brænder ikke kan udnytte hele mediet, men det er da et forsøg værd.
Avatar billede suha Juniormester
25. november 2001 - 15:00 #5
Jeg har prøvet at brænde på cd med 90/780 på 2 forskellige brændere bl.a Plextors sidste nye og prøvet med brændeprogram Easy CD creator 4,0 og WinOnCd 3,8, - jeg kan stadig kun brænde 80/700.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2001 - 15:02 #6
Har du husket at aktivere Overburn?
Avatar billede suha Juniormester
25. november 2001 - 17:48 #7
UFC ? Når man aktiverer overburn, er det i brændeprogramet eller selve brænderen?
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2001 - 17:58 #8
Det er i brænderprogrammet. I Nero klikker du på File->preferences->Expert features. Max længde må du prøve dig frem til. Når du brænder cd\'en, skal du aktivere disc-at-once på det billede, hvor du starter selve brændingen. Bemærk at disc-at-once kun er mulig, hvis du vælger No multisession, når du laver en ny ISO.
Avatar billede suha Juniormester
25. november 2001 - 18:59 #9
Jeg bruger WinOnCd 3,8 og kan umiddelbart ikke se hvor jeg indstiller. En dag når det er aktuelt vil jeg kigge i manualen. - Tak for oplysningen.
Avatar billede outsider Nybegynder
12. december 2001 - 07:55 #10
Der vil altid være et tap på en 30 40 mb, når man åbner en cd. Måske skulle du prøve at komprimere din video lidt hårdere. Hvad er din video komprimeret i? Hvis du vil brænde vcd med Nero skal parametrene være følgende:
352 X 288, 25 fps, 1000kbs eller hvis videoen ikke er for lang så 2400kbs (vhs kvali)