Avatar billede eltempogigante Nybegynder
23. november 2001 - 18:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fusk med after effects!

Jeg har fundet ud af at man via after effects kan lave forskellige effekter som motion blur og dof på sine 3d animationer. Mit spørgsmål er bare hvordan gør man?
Avatar billede reg_guy Nybegynder
23. november 2001 - 18:44 #1
Hvilket program bruger du ??
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
23. november 2001 - 18:46 #2
LightWave 3D.
Avatar billede reg_guy Nybegynder
23. november 2001 - 19:03 #3
kender det ikke, prøver lige at downloade en trial....
Avatar billede mismis Nybegynder
24. november 2001 - 00:17 #4
du kan nu også lave DOF og MOtionblur direkte i lightwave hvis du har lyst til det.

MVH

MIS
Avatar billede davidchristensen Praktikant
27. november 2001 - 16:42 #5
Du blir nok nødt til først at rendere din film i Lightwave og derefter importere den i AfterEffects.. AE er egentlig et rimeligt simpelt program med keyframes osv til at styre dine effekter.. Den motionblur der er dér er mest beregnet på hvis du har et objekt der skal bevæge sig i din kombusition; du kan så tjekke at bevægelsen (af hvad det end måtte være) skal have en motion-blur parameter.. Der findes både en default og en mere avanceret hvor du selv kan justere og ændre på timingen via keyframes og på \"styrken\" af din blur fra start til slut..

David
-

Men den bedste motionblur får du nok i lightwave selv..
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
25. december 2001 - 13:10 #6
Jeg har ved at lege med indstillingerne i Lightwave fundet ud af at lave motionblur der har en acceptabel kvalitet.

Man får bare nogle \"syge\" tider på en render! :o)