Avatar billede ratzaiy Nybegynder
23. november 2001 - 15:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tv Out program

Jeg har et problem med min tv out  forbindelse. Jeg brugte programmet Tv Tool 5.5
til at styre tv out med og det program havde en sej finesse som jeg ikke
har set før man kunne se computeren både på skærmen og sit tv
SAMTIDIG det hedder Dualview i programmet men
næste gang jeg havde sat et hak i dualview i programmet
afbrød den computerskærmen og jeg kan ikke få den funktion tilbage
hvad skal jeg gøre hvis jeg både vil se
på min computerskærm og tvskærm samtidig?
Avatar billede kunze Nybegynder
23. november 2001 - 15:41 #1
Prøv at geninstalllere din video driver. F.eks. www.nvidia.com
Avatar billede wismann Nybegynder
27. november 2001 - 21:30 #2
eller kan det være at du skal købe dig et nyt grafikkort for det er nemlige ikke alle som understøtter dualview´, jeg mener faktisk at det er de dyre udgaver af geforce 2 og geforce 3..

*Wismann*
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
28. november 2001 - 20:14 #3
jeg fandt et selv det hedder tvcc og virker udemærket www.tvtool.de
Avatar billede wismann Nybegynder
28. november 2001 - 21:19 #4
hvad er det for et kort du har???
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
28. november 2001 - 22:57 #5
Et Geforce 2 GTS