Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
22. november 2001 - 15:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Software til Kameraovervågning!

Jeg står overfor et projekt som bl.a. indeholder videovervågning. ¨Man kan ikke rigtig fine det rette software (og det må gerne koste penge, det er ikke det som er problemet).

Softwareet skal kunne starte med at optage på harddisken, hvis der er bevægelse. Skal kunne benytte flerer kameras (min 3 stk).

Mås gerne være en løsning, hvor der er kameras inkluderet, men kamera\'ene skal dog kunne holde til noget, da de skal sidde i en hal (ikke udenfor).

Håber der er nogen med lidt hjælp til mig!
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
22. november 2001 - 15:52 #1
Lytter...
Avatar billede outsider Nybegynder
23. november 2001 - 07:52 #2
Prøv at såge efter survililence på TuCows der fandt jeg et rigtig godt program. Jeg kan ikke huske hvad det hed men det kunne alle ovenstående funktioner.
Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
26. december 2001 - 12:24 #3
Fandt selv det rette software....  Et stykke software fra Paravision tror jeg det hed! kan bruges helt op til 16 + 5 cameras!

Hvis npgen ønsker at hører mere er i velkommen til at kontakte mig kg@kadata.dk  der skal importeres hardware fra b.la. USA.

Tak for interessen!