Avatar billede bbd Nybegynder
21. november 2001 - 23:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

salg af 3dsm bøger

ville høre om der er nogle som kunne tænke sig at sælge 3ds max bøger? hvilken version den henvender sig til har ikke den store betydning dog helst version 3 eller over!
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
21. november 2001 - 23:25 #1
Du kan finde nogle udemærket tutorials på www.3dmaxer.dk. Genial side, med forum, download og hele svineriet.

..::Christian::..
Avatar billede frido Nybegynder
22. november 2001 - 11:02 #2
www.3dmaxer.dk ...? Det ser ud som om det er lukket, men jeg kan jo tage fejl ;)
Avatar billede chrthegreat Nybegynder
22. november 2001 - 14:54 #3
Den er absolut ikke lukket! Jeg har lige være inde på den. Prøv igen.
Avatar billede frido Nybegynder
22. november 2001 - 15:02 #4
Det har du helt ret i - sorry folks :)
Da jeg var inde der, var der intet.. Kun sådan en \"apache server 1.2\" *G*
Avatar billede rdc Nybegynder
10. april 2002 - 18:04 #5
Du kan købe bogen i Bog & Ide. Der koster den 699' kr. Hvorfor ikke bare købe den ny istedet for at købe en brugt.