Avatar billede m_damon Nybegynder
21. november 2001 - 14:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

3ds max animation

Jeg ville høre om der er nogle som kan anbefale bøger som går tæt ind på karakteranimation (IK og FK) i 3d studio max, jeg har 3d studio max 3 fundamentals men den giver ingen nyttige informationer om emnet! (jeg ønsker ingen links til toturial sider)bøgerne må gerne være let forstående dette er dog ikke et krav!
Avatar billede oxygen Nybegynder
21. november 2001 - 14:47 #1
Køb straks bogen:
Maestri, George: \"[digital] Character Animation 2 (volume 1 - essential techniques\"
Avatar billede oxygen Nybegynder
21. november 2001 - 14:48 #2
Den henvender sig ikke specifikt til 3D Max men giver en meget bedre introduktion til teknikkerne man skal benytte.
Avatar billede oxygen Nybegynder
21. november 2001 - 14:49 #3
Jeg har netop først fået fingeren i den nu - og den ser meget let tilgængelig ud - på trods af at den ser ud til at dække alle områder - lige fra animation af hånd og ansigt til mand og hest der løber!
- Den er spækket med gode farvebilleder, eksempler og tips.

Avatar billede oxygen Nybegynder
21. november 2001 - 14:52 #4
- Så jeg glæder mig selv til at komme igang med den!
Versionen jeg har fået fingrene i er fra 1999. (Volume 2 er sikkert også udkommet efterhånden så.)
I øvrigt følger der en CD med, hvor man kan se animerede eksempler + der er modeller man selv kan arbejde videre med.
Avatar billede zerohero Nybegynder
21. november 2001 - 22:36 #5
\"3D Studio MAX Professional Animation\"

skrevet af Angie Jones og Sean Bonney (645 sider).
Denne bog skulle være en af de bedste på markedet omkring character animation og IK...

Den koster £38.99 (omkring 430 kr).
Bogen omhandler 3D Studio Max r3 og op efter... Med bogen følger en CD med.

(kan købes hos www.amazon.co.uk )

ZeroHero