Avatar billede AKjeldsen Novice
20. november 2001 - 16:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Animation i mpg

Er der nogen der har et program til at lave en mpg hvor man manuelt vælger billederne et for et ( f.eks. .bmp )

-Kjeldsen
Avatar billede cgleerup Nybegynder
20. november 2001 - 16:39 #1
du kan ofte eksportere som sequence, altså eksempelvis 1 sek. vil være 25 bmp filer. det kan stort set alle video programmer!
Avatar billede AKjeldsen Novice
20. november 2001 - 16:52 #2
Jeg har vist ikke et videoprogram. Findes der ( dumt spørgsmål, for selvfølgelige går der det ) evt. hvor et program som er free- eller shareware?

-Kjeldsen
Avatar billede AKjeldsen Novice
20. november 2001 - 17:04 #3
Det er så jeg kan lave en intro til en video-cd.

-Kjeldsen
Avatar billede tsocm Nybegynder
20. november 2001 - 17:14 #4
Avatar billede AKjeldsen Novice
20. november 2001 - 19:41 #5
Jeg har selv fundet ud af det. Jeg brugte et program der hedder pjbmp2avi. Og derefter TMPencoding til at lave det om til mpg.

-Kjeldsen
Avatar billede outsider Nybegynder
21. november 2001 - 11:30 #6
Hva med at bruge et rigtigt animations program som Ulead VideoPaint www.ulead.com Det er en del af Media Studio. Der er også et gratis program ved navn Pro Motion det er et vektor animation program.