Avatar billede 4b4dk Nybegynder
14. november 2001 - 15:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Transparent/Selection i 3dmax r3

Er det muligt i r3 max at når du render et billede er der en selection om det man render.. jeg skal have en lille animation ind i flash .. hvor der vil være noget bevægende grafik bagved.. derfor!

Altså ligesom gif og png kan..

??? HJÆLP!
Avatar billede md_craig Nybegynder
14. november 2001 - 15:36 #1
??? øh hvad vil du vide...?
Avatar billede kej Nybegynder
14. november 2001 - 15:39 #2
?
Avatar billede alivedk Nybegynder
14. november 2001 - 16:13 #3
Hvordan man gør det i max.. så når du exporterer/render et billed og gemmer det.. er der auto en selection om ens object(r).. i ved ligesom man kan med gif og png.. (transparent gif).

Hvordan gør jeg det i 3dmax r3?

4b4
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
14. november 2001 - 16:17 #4
agh hader de auto login ting!
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
15. november 2001 - 09:59 #5
I mener: Ligesom man kan sætte en gif ind på en side, og der er en del af giffen man ikke ser, og en del man ser?
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
15. november 2001 - 16:02 #6
PRÆCIS !!!!!!!!
Avatar billede frido Nybegynder
22. november 2001 - 10:54 #7
Jeg har set det et sted, det er noget med at rendere i ALPHA kanalen. Så det er kun selectionen der bliver rendered, og resten går ad Albertslum til ;)
Prøv det engang..
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
06. maj 2002 - 20:38 #8
Lukket