Avatar billede kornfreak Nybegynder
08. november 2001 - 00:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Back fucker up!

Hey!

Jeg arbejder på et shopping system, og er stødt på et problem, når en bruger submitter og godkender en vare, så kan man jo trykke \"Back\" og \"Tilbage\" også bliver den bestilt en gang til, hvordan undgår jeg det på den bedste måde?
Avatar billede prasden Nybegynder
08. november 2001 - 00:57 #1
<input type=submit name\"submitmig\" value=\"ja\">

og i toppen af hvor du submitter til:

if request.form(\"submitmig\") = \"ja\" then
  [kode]
end if

så burde det kun være når man har submittet den forstår det som værende en bestilling.

mvh Andreas
Avatar billede cliche Nybegynder
08. november 2001 - 01:04 #2
du kan lave en no cache
Avatar billede kornfreak Nybegynder
19. december 2001 - 07:46 #3
Lavede tricket med at replace siden til den nye side istedet for :)