Avatar billede jjkj Nybegynder
07. november 2001 - 16:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Spillet Shogun

Vi har lige investeret i spillet Shogun, men kan ikke få det til at starte op. Problemet fremkommer ved, at spillet tilsyneladende ikke kan køre med et Geforce 2 mx -kort fra Nvidia. United Artist foreslår på online ghjælp, at vi skal hente en fil på WWE.reactor.com, men denne fil vil W98 ikke installere, fordi den oprindelige fil er bedre.

Har nogem en løsning, så vi kan få spillet til at køre
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
07. november 2001 - 16:50 #1
Det skulle sagtens kunne køre på et GeForce 2 MX, dog kan det være at du har nogle driverkonflikter. Prøv at hente den nyeste nVIDIA Detonator fra f.eks. www.tweakup.dk.

Husk at slette gamle drivere helt fra windows, der er vist et program på samme hjemmeside som kan slette alle spor af gamle nVIDIA drivers.

Håber det lykkes

MVH Un1
Avatar billede xpx Nybegynder
09. november 2001 - 21:05 #2
Man skal da hente Detonator drivere fra www.nvida.com ellers kan man ikke være sikker på at det er de rigtige man får...