Avatar billede anjensen1 Novice
24. oktober 2001 - 15:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Konvertere fra formatet .x til formatet .3ds

Hej
Jeg har forsøgt med konverteringsprogrammen 3De-exploration men dels laves er fejl -dels udløb den på 7 dage..
Jeg søger en simpel konverter der kan lave .x filer til .3ds -gerne en dosprompt baseret for det er det enste jeg har brug for $200 for så lidt er helt hen i vejret!

mvh a.
Avatar billede zerohero Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:01 #1
GODE NYHEDER...

kan du huske jeg snakkede om en konverter jeg havde liggende? Her er en link til siden, hvor du selv kan downloade den:

http://www.stmuc.com/thbaier/products.html

den hedder 3D Win og understøtter følgende formater:

*.raw
*.ase
*.3ds
*.prj
*.asc
*.iob
*.obj
*.lwo
*.lws
*.dxf
*.pob
*.pov
*.rwx
*.iv
*.wrl
*.x
*.c
*.rpl
*.obj
*.inc
*.udo
*.py
*.pdb
*.mdl
*.md2
*.rib
*.vla
*.3dm
*.dat

Jaaa den kan lidt af hvert ;-)

Og så er den gratis :-))...

ZeroHero
Avatar billede anjensen1 Novice
24. oktober 2001 - 18:03 #2
Hejsa ZeroHero
Det var kanon!!
Der står ganske vist at det er en demo og at den skal registreres efter 30 dage men måske den kan køre videre fordi det er en evaluation-version
Nu må vi se.. ;o)

TAK skal DU ha\'
a.
Avatar billede zerohero Nybegynder
24. oktober 2001 - 18:23 #3
Det er en skam. For ca. et halvt år siden var programmet gratis. Jeg skal se om jeg ikke har en gammel version liggende der ikke skal registreres.

ZeroHero
Avatar billede anjensen1 Novice
25. oktober 2001 - 18:20 #4
ZeroHero, det er pænt af dig, men jeg har fiflet lidt med datoen og der ser ikke ud til at ske noget med funktionaliteten :)
Det er jo en evaluation version med bug-rapport og hele pivtøjet så jeg tror at det kører ok.
Ellers sender jeg en nødraket med en klat point som drivmiddel :)
Tak for hjælpen
a.