Avatar billede newb-newb Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

aimbot

hejsa. hvor kan man downloade aimbot til counter-strike ? ps. nej jeg har ikke tænkt mig at snyde på internet jeg vil bare have det for sjov til LAN.
//
Avatar billede benne.dk Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:24 #1
Søg efter ViperG på www.google.com
så kommer der nok nogle sider du kan downloade det på.. Det er en kombineret Aim-bot, Wallhack, Flash-hack, Smokehack... Og den virker til ver. 1.1 - ved dog ikke om den virker til ver 1.3

Den virker både til OpenGL og til SoftWare-mode...
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. oktober 2001 - 22:27 #2
yeah right .. lamer :P
Avatar billede -sofus- Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:49 #3
lær at sigte ?
Avatar billede -sofus- Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:50 #4
her er et hint.. peg på manden med sigte kornet og skyd (gøres ved tryk på musen)
Avatar billede jammerlab Nybegynder
24. oktober 2001 - 12:29 #5
*GGGG* Som du kan hører er der ikke mange der gider at hjælpe. Selv på LAN syntes jeg det er skod. Hvis du vil havde sjovt på LAN så lav en server der tillader auto aim, og slå den til i dine controls.
Avatar billede -sofus- Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:39 #6
vi du ha det sjovt til lan, så smid tøjet og spil nøgen.. Det kunne være skægt, det er aim bot ikke (:
Avatar billede thundercall Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:21 #7
LOL!!! - Jeg vil anmelde dette som misbrug...
Avatar billede melieha Nybegynder
26. oktober 2001 - 20:01 #8
den har været oppe før, og der er blevet linket til den, sagde jeg lavt, og nej lad være med overhovedet at cheate en eneste gang, for det er specielt 1. gangs cheatere det bliver snuppet