Avatar billede madskr Nybegynder
13. oktober 2001 - 17:05 Der er 3 kommentarer

bippelyde i win2k

hejsa. jeg har lige instaleret win2k.
men når jeg f.eks loader eller maksimere et program så bipper den, ca 3 hurtige bip.

hvad sker der???
hvad gør jeg

mvh Mads
Avatar billede heavyboy Nybegynder
13. oktober 2001 - 17:17 #1
Det samme her! Tror det er hvors putere der er noget galt med for det sker ikke hos min ven! :o)

HB
Avatar billede advize Nybegynder
13. oktober 2001 - 17:22 #2
Hmm... hvorfor tager du ikke bare og klipper ledningen til PC-Speakeren?? :-)
Avatar billede madskr Nybegynder
14. oktober 2001 - 10:58 #3
jeg fandt ud af at de rigtige driver ikke var instaleret til mit lydkort..derfor de underlige lyde.

så prøv at opdater dem med de orginale.

mvh mads