Avatar billede sasmal Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:46 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Halflife

Er der en som vil være så venlig at smide et link, til et sted hvor jeg kan downloade, den nyeste versoin af halflife? Det skal være HELLE spillet, IKKE en upgrade.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:46 #1
Avatar billede sasmal Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:48 #2
helle = hele
Avatar billede modalen Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:48 #3
Det må man ikke, man kan købe det på diverse computerforretninger.
Det findes hellere ikke noget  sted hvor man kan downloade hele spillet
Avatar billede koxxx Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:52 #4
Yeah Right, det får du ikke svar på her!!!
Avatar billede sasmal Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:52 #5
modalen->Nå, ok skal jeg så også købe CS, eller kan jeg godt spille CS på et købt halflife spil? Altså hvis jeg nu downloader CS.
Avatar billede sasmal Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:53 #6
koxxx->Rolig nu jeg troede bare at man kunne downloade halflife, man kan jo godt downloade CS...
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:54 #7
sasmal >> Du kan godt installere CD på en Halflife licens.
Avatar billede knarf Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:59 #8
hvis du køber half life i en butik så følger counter strike med! :-)
hvis du bruger et kopieret half life er det ikke sikkert at det virker jeg har hørt at der ikke kan være to computere igang med den samme CD key!
Avatar billede knarf Nybegynder
12. oktober 2001 - 13:00 #9
det koster kun 250 kr
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. oktober 2001 - 13:01 #10
knarf >> Forkert, Counter-Strike følger IKKE med!
Man skal selv downloade det.
Avatar billede sasmal Nybegynder
12. oktober 2001 - 13:01 #11
knarf->Ja det ved jeg, men jeg gider ikke bruge retail versionen af CS, ´så hvis jeg køber halflife og downloader CS virker det så?
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. oktober 2001 - 13:02 #12
sasmal >> Ja.
Avatar billede sasmal Nybegynder
12. oktober 2001 - 13:06 #13
Ok, tak
Avatar billede knarf Nybegynder
12. oktober 2001 - 13:20 #14
tommyf>> jeg har selv lige købt det og der følgte cs med så lad vær med at blande dig i noget du ikke ved :-/