Avatar billede hotpop Novice
27. september 2001 - 15:13 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Sætte point ned - kan kun sætte op nu :(

Der er jo nogen gange man laver en fejl, og så kunne  man jo lige sætte point ned - også hvis en opretter et spm. hvor folk brokker sig over for mange point, ja så kan man bare lige sætte pointtallet ned.
Hvad syntes i?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
27. september 2001 - 15:14 #1
god ide..
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
27. september 2001 - 15:14 #2
Forslag:
Man skal ikke kunne tage sine points tilbage. Dette vil betyde at folk vil være lidt mere påpasselige når de stiller spørgsmål.
Hvis der så ikke kommer et svar skal der være en fiktiv person, som skal kunne tildeles pointene, dermed er disse point ude af systemet, og inflationen vil mindskes
Avatar billede limemedia Nybegynder
27. september 2001 - 15:15 #3
er farligt med at lokke folk til med 1000 point og sætte ned til 10 point når der accepteres... så skal man jo holde øje med om hvormange point der gives m.v.

Synes det er fint som nu hvor man tvinges til at give sig selv point hvis enten man har lavet en fejl eller hvis man ikke får tilstrækkeligt svar
Avatar billede disky Nybegynder
27. september 2001 - 15:16 #4
at kunne sætte point ned resulterer bare i at folk byder 60 point, men fjerner de 59 af dem inden de uddeler dem.

Eric\'s ide er bedre.

Eller hvis folk ikke accepterer et svar inden f.eks. 30 dage lukkes spørgsmålet og point forsvinder
Avatar billede limemedia Nybegynder
27. september 2001 - 15:19 #5
disky >> dvs. at man betaler selvom man intet svar får ? den holder da ikke ? det er som at købe en PC\'er og kun få papkassen. Så vil man da også have sine penge tilbage
Avatar billede disky Nybegynder
27. september 2001 - 15:20 #6
ja men det tvinger folk til ikke bare at glemme at lukke et spørgsmål.

Måske en anden løsning :)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
27. september 2001 - 15:26 #7
ljweb......det er en risiko som man så må tage, dermed nedsættes risikoen for at der bruges for mange point pr. spørgsmål.

De sidste par uger har jeg været udsat for utroligt mange som har skrevet:

1) min computer er gået i stykker, men ellers tak for hjælpen

2) jeg fandt selv ud af det

3) osv. osv.

hvorefter de selv har høstet pointene, og det er kun i meget få tilfælde at man kan tillade sig at antyde at personen lyver, og gør man det aligevel, så kommer de med en eller andet svar, og så er man lige vidt
Avatar billede disky Nybegynder
27. september 2001 - 15:29 #8
eric: jeg er 100% enige med dig i den sag.
Avatar billede limemedia Nybegynder
27. september 2001 - 15:29 #9
eric >> det er korrekt og uheldigt... har selv været ude for det og fået admins til at \"rappe brugeren en over nallerne\" men meget sker der jo ikke ved det
Avatar billede djeclemen Nybegynder
27. september 2001 - 15:30 #10
man kunne også gøre så kan kunne se point history for vært spm
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
27. september 2001 - 15:37 #11
djeclemen.....den fattede jeg ikke
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
27. september 2001 - 20:47 #12
takker for point

djeclemen.....jeg fattede den ikke