Avatar billede nuki Nybegynder
26. september 2001 - 14:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

3D Max Kommer med fejl

Hej Eksperter

3D max kommer med fejl meddelelser når jeg starter det op.
Den siger det er noget med license men i programmet Portable License Utility er Michine Ident.. Code ikke udfyldt.

Jeg har købt en orginal udgave af en ven.
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
26. september 2001 - 15:03 #1
nuki->Okay...hvad kostede sådan en udgave?  :)
Avatar billede dna Nybegynder
26. september 2001 - 15:05 #2
øøh.. ring til support! Det har du jo ret til, når det er original version!?

dna
Avatar billede nuki Nybegynder
26. september 2001 - 15:08 #3
Avatar billede nuki Nybegynder
26. september 2001 - 15:09 #4
Squ da ikke når den er 2 år gammel
Avatar billede nuki Nybegynder
26. september 2001 - 15:11 #5
Jeg vil ikke have den kode vil bare vide hvorfor den ikke står der!
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
26. september 2001 - 15:19 #6
nuki-> Har du et ICQ nummer? Så kontakt mig på ICQ# 49934163
Avatar billede dna Nybegynder
26. september 2001 - 15:19 #7
Hvad bruger du \"Portable U.\" til ?
Avatar billede nuki Nybegynder
26. september 2001 - 15:33 #8
Følgende fejl kommer når jeg starter 3d max:

There has been an unexpected error with the license management system.
Please contact your syestem administrator or authorized dealer.
Error [1.1.13]

The software license is not available
[Error 1]
Avatar billede kludder Nybegynder
26. september 2001 - 23:03 #9
Det lyder som om du er blevet snydt §:/  En full version af fx 3D max 4 koster 42.000 kr og selvom det er en ældre dato så er 1900 for lidt. Selv en gammel 3D max 2 vil du ikke kune få for den pris.

Jeg er så heldig at mit firma har en licens OG den gælder til en person men på to maskiner (en på firmaet og en på hjemme PCen §;) Men derfor har jeg da en uoficiel af version 3.1 Fordi der ER altser nogle ting der er bedst i 3.1

Kludder
Avatar billede gertk Nybegynder
28. september 2001 - 09:30 #10
prøv at tjek koden i reg og se om du ikke har lavet en lille tastefejl
Avatar billede nuki Nybegynder
28. september 2001 - 14:36 #11
Jeg har prøvet og installere 3d max på en ældre com jeg har og der kører det hele fint nok hvad fanden er der galt
Avatar billede nuki Nybegynder
29. september 2001 - 17:40 #12
Hmm kommer ingen vejne lukker nu