Avatar billede Slettet bruger
23. september 2001 - 13:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Boliguide banner!

Kan i ikke fjerne det banner fra boligguiden.dk? Der er møj irriterende at der kommer en fejl... Og der er kun når det banner er der!
Avatar billede netsrac Praktikant
23. september 2001 - 14:02 #1
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. september 2001 - 08:11 #2
Vi har gjort Adpepper opmærksomme på problemet, så det bliver snart rettet !

Benytter lige lejligheden til endnu en gang at beklage, at vi den senestwe tid ikke har fået svaret på spørgsmål og henvendelser. Vi har haft meget travlt, og dette er årsagen. I videst muligt omfang, vil vi forsøge at holde trit med det.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. september 2001 - 08:46 #3
Kan vi få en udmelding om hvorvidt/hvordan I vil køre Eksperten videre, når I nu satser på Sharks Forum? Er det ikke for stort et arbejde at drive begge to, når det allerede er et stort arbejde at drive Eksperten?

nil.dk
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. september 2001 - 08:49 #4
Det er ikke et enten/eller, og heller ikke en negativ konkurrent for alle jer, som idag bruger Eksperten.

Vi har i lang tid fået efterlysninger af, hvordan man blive snyd kvit, og få mere seriøsitet, og at folk vil have lavet en masse for point. Nu er der et alternativ, som så hedder Sharksforum. Der er bygget et system, som går det nemmere for alle \"Eksperter\", at tjene penge på deres viden. Eksperten vil fortsat fungere, og også blive forbedreet, indenfor de rammer tidsmæssigt og økonomisk, som vi overhovedet kan magte.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. september 2001 - 09:31 #5
andreas >> Tak for svaret. Jeg oprettede det samme spm her: http://www.eksperten.dk/spm/112444 da den så mere \"brugt\" ud.