Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 05:05 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Pointsystem / Topliste

Ja, nu hvor talestrømmen er størst mod admins vil jeg se mit snit til igen at komme med et lille forslag.

Top10 listen er listet efter devicen om tjent - brugt + 5point * antal dage = totalen... Opfordrer dette ikke nærmest brugere til at anvende flere brugere for at svare med én og spørge med én anden. Spørger man er man jo automatisk nede af listen igen og man har vel ikke mindre kompetance blot fordi man spørger om noget, vel ?

Mest reelt ville vel være én topliste med de point man har tjent UDEN det man har brugt og de man har fået fordi man har været længe med. Det ville da give et mere reelt billede af dem der er aktive og dem der ikke er... Ikke at billedet på top10 ville ændre sig ret meget grundet det, men billedet ville være mere reelt.

Nå ja, og igen... Kan vi da ikke snart få en top100 eller noget andet... En eksporteret daglig liste ud med top1000 - hvis det er tid der mangler vil jeg gerne lave det for jer, både udtrækket, opsætningen til cron, paging løsningen m.v.

LJ out

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. september 2001 - 05:13 #1
Er enig med ljweb! (og nej har intet at gøre med at min placering ville stige pga. det!)
Avatar billede bjarte Nybegynder
23. september 2001 - 06:19 #2
hva med å heller ha en mest aktive brukere liste.. hvor man kan logge spørmål man deltager i, og hvor ofte man er inne, hvor mange spørsmål man har ute osv.. hvor mange innlegg også...  osv
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
23. september 2001 - 06:54 #3
står de fleste af de der pointting ikke på den personlige side (evt. kunne man få 5 point for hver dag man var logget på i stedet for at tælle alle dage med  - er det ikke sådan det fungerer nu?)
Avatar billede bjarte Nybegynder
23. september 2001 - 06:57 #4
det ville kunne missbrukes da.. men det er en god ide
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 10:21 #5
bjarte >> mest aktive er vel også de der tjener point ?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. september 2001 - 10:28 #6
slet ingen dårlig ide :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 10:30 #7
kim >> for dælen du er enig med mig idag :)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. september 2001 - 10:33 #8
ljweb: klart når du kommer med spm/indlæg som jeg kan li\' :)
Avatar billede milo Nybegynder
23. september 2001 - 21:48 #9
Helt enig :) - Nu jeg tænker mig om synes jeg da egentlig at det er latterligt det ikke allerede er sådan.

Og såmen også enig, den top 100/1000 whatever, ku også være nice :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. september 2001 - 08:17 #10
Hej med jer,

Jeg er såmænd også enig, tag ikke fejl af det. Grunden til disse ting ikke bliver lavet er, at vi ikke har tiden. Indenfor de kommende par måneder, skal vi lave en opdatering af Eksperten, hvor der rettes fejl, kommer nye features osv. Her vil vi prioritere ovennævnte højt !!
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. september 2001 - 09:23 #11
lyder kanon andreas :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. september 2001 - 09:23 #12
tror vi er flere der glæder os ualmindeligt til det
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. september 2001 - 11:04 #13
dét lyder sq godt :) (yipiiie)
Avatar billede bjarte Nybegynder
24. september 2001 - 19:00 #14
jappi
Avatar billede nil.dk Nybegynder
25. september 2001 - 23:17 #15
Også et bjæf herfra om at jeg glæder mig til nyt.

Især en Top100 liste ville være nice.. det er vel \"bare\" et select-statement ned i brugertabellen?

nil.dk
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
25. september 2001 - 23:19 #16
En top 10000 liste ville ikke være for lidt. Jeg vil også gerne kunne ses :-)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
26. september 2001 - 00:45 #17
pelkjaer >> ja, men en top 10000 liste ville være rimelig uoverskuelig + hård mod serveren at danne.

Men det er jo nok også kun min mening fordi jeg for nylig kom på top 100 *SSS*
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. september 2001 - 00:47 #18
Det var nu også ironisk ment:-)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. september 2001 - 00:48 #19
Jeg må bare glæde mig over min top 10 i Dreamweaver-kategorien *lol*