Avatar billede torbenmelander Nybegynder
21. september 2001 - 22:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Åbne spm og Søgning

Hej Alle,

Er jeg den eneste der er træt at alle de åbne spørgsmål .. lige nu over 16000 .. Ville det ikke være smart med en autosvar (som gav spørgeren pointne) funktion som kørte på spørgsmål der var ældre end 3 måneder f.eks.

Jeg er også godt træt af søgningen her på siden .. Den virker ikke særlig godt .. Nogen der er enige ??
Avatar billede handmade Nybegynder
21. september 2001 - 22:22 #1
Jeg er enig, er godt træt af alle de spm. man besvarer og ikke hører mere til, og det er sq ikke points\'ene der bekymrer mig, for dem er jeg ret ligeglad med, men at have deltaget i et spørgsmål efter bedste evne og spørgeren så ikke engang gider at melde tilbage-det er for surt. Eller også skulle jeg måske bare holde en pause fra Eksperten :-))Og søgefunktionen !!!!!
Avatar billede orca Nybegynder
22. september 2001 - 00:58 #2
En enkelt gang har jeg fået en mail fra eksperten roboten som sagde at jeg havde et åbent spm og at jeg ville gøre mange glade ved at lukke det, dette resulterede selvfølgelig i at jeg blev opmærksom på det åbne spm og lukkede det herefter. Men kun den ene gang har jeg fået sådan en mail (og jeg ved jeg har haft andre åbne spm\'s). Kan denne funktion ikke blive bragt til live igen? Og måske skulle i lukke alle inaktive spm\'s efter f.eks 3 uger.

Mvh Mark
www.profiled.org - Get your online signature now!
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
22. september 2001 - 08:57 #3
orca, god idé
Avatar billede larsi Nybegynder
23. september 2001 - 15:33 #4
Hørt !
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. september 2001 - 08:07 #5
Begge dele er vi helt med på, og det skyldes ikke manglende lyst, men deriomd tid. Det har også gjort, at vi på det seneste ikke har fået svaret på diverse spørgsmål.
Avatar billede all-technology.com Nybegynder
26. september 2001 - 13:35 #6
Hvad med en funktion som automatisk
putter ekstra point paa aabne spoergsmaal
efter en uge.
Saa kan det nok vaere at folk faar lukket
deres spoegsmal ;-)
Avatar billede orca Nybegynder
26. september 2001 - 19:12 #7
Lidt surt hvis nu man er taget en måned til udlandet med et åbent spm...