Avatar billede waldeinburg Nybegynder
21. september 2001 - 12:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Scrollfejl

Hvis jeg bruger min scrollknap på Eksprten.dk, ryger jeg pludselig ind på et eller andet spørgsmål. Jeg går ud fra, at det ikke er meningen :)
Avatar billede kapla Nybegynder
21. september 2001 - 12:25 #1
Holder du ctrl inde?
Avatar billede blood Nybegynder
21. september 2001 - 12:28 #2
kapla0 >> Du mener vil Shift!!
Avatar billede kapla Nybegynder
21. september 2001 - 12:30 #3
Ja selvfølgelig :)
Avatar billede snowball Novice
21. september 2001 - 12:34 #4
Jeg havde engang samme problem og det har ikke noget at gøre med om man holder nogen taster nede. Det var som om at når man scroll\'ede så tog den bare det nærmeste link den kunne finde og gjorde som om man havde klikket på det !

waldeinburg: Bruger du den nyeste driver til din mus !? Prøv evt. at hente den nyeste MouseWare hvis du har en Logitech mus. http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles.cfm

Snowball
Avatar billede waldeinburg Nybegynder
22. september 2001 - 16:52 #5
Nej, jeg holder ikke nogen taster nede (jeg skulle heller ikke kunne komme ind på sider, jeg ikke har besøgt før på den måde, så vidt jeg ved).
Tak for forslaget snowball, det prøver jeg (...når det begynder at gå galt igen, for lige nu sker der ikke noget. underligt)
Avatar billede waldeinburg Nybegynder
22. september 2001 - 17:30 #6
Jep, nu virker det. Kan du ikke skrive et eller andet svar, snowball, så får du 10 point (den stod til 0 før og under \"Forslag\", fordi jeg troede, det var eksperten den var gal med)
Avatar billede snowball Novice
22. september 2001 - 18:09 #7
Svar :)

Snowball