Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
17. september 2001 - 18:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Markering af ny i spm.

Jeg er nok ikke den eneste der modtage 25+ mails om dagen fra eksp., eftersom man (læs jeg) ikke gider at baldre dem alle igennem, er mit foreslag som følger. Under \"Spm. hvor du deltager\" bliver nye indlæg markeret med et flag, så kan du hurtigt ser om der skulle værre noget nyt. Jeg har ikke en bjælde forstand på selve programmerings delen af det, har dog prøvet det på andre sider hvor det funger fint
Avatar billede parazite Nybegynder
17. september 2001 - 18:37 #1
25+? SMIL! Jeg har ikke hentet mail fra min eksperten-account i 1½ måned, og jeg har over 6500 ulæste. :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. september 2001 - 18:37 #2
25+ mails. Det var ikke mange :-)

Anyway ville det være en god feature. Dog som så mange andre gode forslag tror jeg at det vil kræve for meget arbejde på serveren og gøre det hele endnu langsommere.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. september 2001 - 18:41 #3
Paraboy - Du må bare logge på nettet med din mobilos. :-)
Avatar billede parazite Nybegynder
17. september 2001 - 18:43 #4
Nikolaj : Næh du - om max. 14 dage kommer jeg på skolens interne 100mbit netværk med fælles 2mbit udgående linie - SÅ skal der dælme hentes post. :)
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
18. september 2001 - 11:20 #5
Uden at vide mere om det; kunne det så¨å ikke ligge i en cookie som du selv bad om at få nårr du loggede. Det ville vel ikke være så f... anstrengende på serveren
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. november 2001 - 07:20 #6
Skal vi lukke her?
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
04. august 2003 - 12:18 #7
Lukket, lettere forsinket.