Avatar billede vandhunden Nybegynder
16. september 2001 - 15:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

køb/salg/bytte

Ville det ikke være sejt hvis man på eksperten kunne sælge sit brugte computergrej, ligsom gul og gratis og sådan. Det skulle så ikke have noget med point at gøre, men her er jo en høj koncentration af IT-interesserede så det ville være et godt sted at købe og sælge brugt...
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. september 2001 - 15:07 #1
Har været snak om det. Men Admins er aaaaaaalt for optaget for tiden.
Jeg er ikke siker på om de overhovedet er klar over at de stadig står for veligeholdelsen af denne side. Det er nok højest usandsyneligt at de får det lavet, hvis de bare besvare dit spørgsmål er du heldig.

Men vil give dig ret i at ideen er kanon.
(Tror dog den har været oppe før).
Avatar billede parazite Nybegynder
16. september 2001 - 15:11 #2
Admins har for tiden enormt travlt med Eksperten Pro, der gerne snart skulle blive præsenteret. Derfor den lange svartid på mails og lille respons på sitet. De er trods alt kun to, så lidt tålmodighed må man jo have. :)

Enig, en køb/salg/bytte-del ville være velkommen, men indtil videre er du velkommen til at benytte Fri Debat til den slags. Tror faktisk også admins har et sådant system på tegnebrættet.
Avatar billede vandhunden Nybegynder
16. september 2001 - 15:13 #3
Hvad kommer Eksperten Pro til at handle om? Det er ikke sådan noget pay-site, vel?
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. september 2001 - 15:14 #4
vandhunden >> Jo, amn skal betale. Så får man en masse fordele i forhold til dem der ikke betaler.

parazite >> Tror mere at han er igang med SharksForum som skulle have været færdig den 3. september.

Avatar billede parazite Nybegynder
16. september 2001 - 15:15 #5
Jo, for et lille månedligt beløb får du adgang til E Pro, der giver nogle udvidede muligheder. Nøjagtig hvad ved jeg desværre ikke, men admins har snakket noget om ignorering af brugere, bedre statistik osv. Personligt glæder jeg mig! :)
Avatar billede parazite Nybegynder
16. september 2001 - 15:17 #6
tommyf : Er det ikke færdigt?
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. september 2001 - 15:19 #7
Langtfra, det fungerer utrolig dårligt. Og er endnu ikke lanceret.
Avatar billede parazite Nybegynder
16. september 2001 - 15:22 #8
Hmm... så har du sgu nok ret! ;)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. september 2001 - 20:05 #9
Det er en god idé, som vi tidligere har været igang med at lave, men ikke fik gjort klart.

På et tidspunkt skal det nok komme, det er blot at vente længe nok :)

Vi er meget interesserede i at holde det igang, men tiden er knap, og vi beklager selvsagt responstiden herfra !!