Avatar billede dar Nybegynder
15. september 2001 - 21:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

\"nogen har svaret på spørgsmålet, oprettet af dig:\"

Når man får ~200 mails fra eksperten om dagen er meddelelsesregler en rar ting :) Man kan få sorteret mails\'ene efter om det er svar, oprettede spørgsmål eller bare kommentarer men man har ikke en jordisk chance for at se om der er kommet svar på netop ens eget spørgsmål, i mængden af mails. Derfor mener jeg at det kunne være praktsik, hvis der i mailen stod
\"nogen har svaret på spørgsmålet, oprettet af dig:\"
i stedet for den sædvanlige
\"nogen har svaret på spørgsmålet:\"
Så vil man, for det første selv kunne se forskel, men det bliver også en DEL nemmere at få disse mails udskilt fra de andre.
Avatar billede dar Nybegynder
15. september 2001 - 21:38 #1
... ved hjælp af disse meddelelsesregler...
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2001 - 21:40 #2
kan kun give dig ret... :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. september 2001 - 21:41 #3
En god ting ville også være at skrive klokkeslet.

Altså sådan her:

XXXXXXXX har [klokken] kommenteret spørgsmålet:
[ Titel.. ]
http://www.eksperten.dk/spm/XXXX

På den måde kan man hurtig finde ned til der hvor der er sket noget. I sær når man har været væk fra et spørgsmål længe.
(Håber det er i orden at skrive dette med under din tråd)

Desværre har vi ikke set meget til Admin på det sidste, og synes egentlig snart at de skal tage sig sammen, eller uddele ansvaret til nogle af de flittige brugerer på Eksperten.
Avatar billede dar Nybegynder
16. september 2001 - 11:07 #4
tommyf>> Ja, det kunne såmen også bruges!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. september 2001 - 20:13 #5
Forslaget er noteret, og vi forsøger at få det med ved næstkommende opdatering.

Beklager den lange svartid !
Avatar billede dar Nybegynder
27. september 2001 - 18:39 #6
Intet problem :)