Avatar billede tjahe Nybegynder
12. september 2001 - 11:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Package i en TAG

Jeg har liige et spørgsmål til.(Det bliver no ikke sidste gang:-)

Jeg har lavet et mappe hierarki: %HOME%WEB-INF\\classes\\oss
som indeholder to mappper, tag og util.
Det er så meningen at tag selvfølgenlig skal indeholde tags og util \"rene\" java klasser. Klasser i tag skulle så kunne import fra util.
Hvordan sætter man denne sti op i dos?
set classpath=...util virker ikke
mvh
tjahe
Avatar billede disky Nybegynder
12. september 2001 - 11:04 #1
set CLASSPATH=\"\\DinWebServersRod\\WEB-INF\\classes\\oss\\\"

Skulle gerne virke.
Avatar billede tjahe Nybegynder
12. september 2001 - 11:09 #2
Det ødelægger min classpath til servlet.jar. Jeg har prøvet at skrive begge adskilt med ; men det virker ikke
tjahe
Avatar billede disky Nybegynder
12. september 2001 - 11:13 #3
hmmmmm, jeg har classpath til mange steder alle adskilt med ; og det fungere perfekt.

Post lige hvordan du prøve altså den komplette \'set\'
Avatar billede tjahe Nybegynder
12. september 2001 - 11:30 #4
Nu har jeg sat stien op som du skrev.
Men den siger stadigvæk at den package ikke eksisterer.
Stien er sat til:
D:\\>set CLASSPATH=D:\\Programmer\\Allaire\\JRun\\lib\\ext\\servlet.jar;D:\\Programmer\\A
llaire\\JRun\\servers\\default\\aheTEST\\WEB-INF\\classes\\oss
Jeg har også prøvet uden oss, men lige lidt hjælper det

Avatar billede tjahe Nybegynder
12. september 2001 - 11:39 #5
Du har ret, det var mit tifinger system der ikke rigtigt fungerede Det virker nu.:-)
Ved du hvordan man sætter classpath stien op i win 2000.
Jeg har prøvet i system/avanceret/miljøvariabler og så skrevet den i system variabler. Men den læses ikke ind under reboot.
Stien er den samme som nu ovenstående.
Avatar billede disky Nybegynder
12. september 2001 - 12:08 #6
Den skulle være god nok den med win2k, jeg gør det på den måde :)