Avatar billede larssune Nybegynder
04. september 2001 - 15:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

3d renderer initialization failed - voodoo 3 ????

jeg har lige anskaffet mig 3dstudio Max (godt nok en gammel version \"3\" købt brugt) men skulle ellers virke okay. Mit problem er at jeg ikke kan komme ind i programmet efter genstart, og jeg fatter ikke hvorfor.... Denne fejl kommer hele tiden:
3dstudio MAX fatal error
interactive 3d renderer initialization failed
Please check your device settings by using the -H command line option

Hvad gør man...

Jeg har et 3DFX Voodoo 3 3000 kort i PC\'en

LARSSUNE
Avatar billede mismis Nybegynder
04. september 2001 - 20:36 #1
du går ned i run i  start menuen og skriver stien og exefilen til 3dsmax med et -h bagefter

så kommer den op i en glas safe mode hvor man vælger om den skal køre HEIDI eller OPENGL
i sin viewport.

Her vælger du HEIDI

det skulle hjælpe på sagen.

MVH

MIS
Avatar billede larssune Nybegynder
06. september 2001 - 22:06 #2
tak du ...