Avatar billede lurup Ekspert
18. marts 2022 - 00:19 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Gæste login på gmail

Hej
Jeg har oprettet en gmail konto som er lavet til en jagt selvskab som kan se billeder fra et vildtkamera.
Kan man lave en gæste login så alle kan se billederne men kun mig som admin der kan slette eller flytte dem ?
Avatar billede nopsen Ekspert
18. marts 2022 - 00:38 #1
nej det er ikke muligt uden fuld adgang til din konto.
du må ud i at dele via blandt andet google drev eller oprette en gruppe på sociale medier, eller oprette en hjemmeside.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. marts 2022 - 06:50 #2
Du kan flytte billederne over i den tilhørende photo.google.com service. Her kan du dele et album med andre.

Men det kræver alligevel at du tilgår mails og gemmer fotos på google drive/photos i den rette mappe, før de er synlige.

Et alternativ er at lave en forward regel, der sender alle mails videre til en eller flere andre mailkonti - så kan folk "rode rundt" der, evt. i deres egen postkasse...
Avatar billede lurup Ekspert
19. marts 2022 - 11:06 #3
1000 tak for svar
Avatar billede nopsen Ekspert
19. marts 2022 - 22:33 #4
velbekomme :)