Avatar billede barth Professor
04. marts 2021 - 13:35 Der er 14 kommentarer

Ny all in one computer

Jeg vil have en ny all in one computer, som supplement til min bærbare.

Jeg købte en Acer C24-963 AiO 23,8" FHD, Core i5-1035G1, 16GB RAM, 1 TB SSD, WiFi, Windows 10 Home, men det blev temmelig problemfyldt.

Efter jeg havde installeret mine programmer - alle lovlige normale - gik der fuldstæng kage i det: Opstart med blåt billede om at der var fejl, og den ville genstarte og efter nogle genstart det blå billede med mulighed for avanceret m.v. Intet virkede. Jeg prøve faktisk at geninstallere, men alt gentog sig.

Det var helt håbløst, så den ønsker jeg ikke.

Nu er mit spørgsmål: Kan jeg få et godt råd til en all in one computer af god kvalitet, helst med en harddisk på 1TB.

Jeg har søgt, men synes ikke rigtig jeg får noget overblik. HP laver nogle.....
Avatar billede Rune1983 Ekspert
04. marts 2021 - 14:00 #1
Har du prøvet at opdater windows fuldt ud. Alle opdateringer.

Eventuelt reinstall. Opdater dit windows fuldt ud og installer så dine programmer.

Hvilke programmer installere du?
Avatar billede kurt54 Ekspert
04. marts 2021 - 14:07 #2
Jeg synes det er lidt  hurtigt at opgive den - Det kunne vel ligeså godt være Windows du skulle opgive ?

Hvis dens specs passer dig giv den så en chance mere.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
04. marts 2021 - 14:14 #3
Jeg ville prøve at få den maskine jeg har købt til at virke, fremfor at købe en ny som måske ender op med de samme problemer. Der er jo også garanti på, hvis det viser sig at være noget hardware den er gal med.
Avatar billede barth Professor
04. marts 2021 - 14:52 #4
Jeg har faktisk geninstalleret flere gange, med samme resultat.

Jeg har også talt med Acer support, der siger der er fejl på computeren.

Så jeg har returneret den, og er interesseret i gode råd til en ny.
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. marts 2021 - 15:14 #5
Lenovo, der bliver du glad i længden. De lavede tidligere virkelig kvalitet. Og når jeg skriver tidligere, så er det fordi jeg ikke selv har haft en Lenovo i hænderne i nogle år, da jeg er gået over til Mac.
Men de 10-15 år jeg brugte Lenovo, var det altid kvalitet og det virkede bare.
Avatar billede kurt54 Ekspert
04. marts 2021 - 15:19 #6
Skal det være all-in-one vil jeg gå efter en hvor man kan komme til indmaden og skifte supplere indmaden. Nogle herunder nogle af Apples er klikket limet sammen.
Avatar billede barth Professor
04. marts 2021 - 15:36 #7
Tak. Jeg vil undersøge Lenovo. Jeg vil ikke have Apple. Det har min kone. Men jeg vil ikke undvære Windows
Avatar billede barth Professor
04. marts 2021 - 19:17 #9
Hej poko1. Tusind tak. Men det ender nok med, at jeg køber en HP 27-DP0417NO 27" Min kone har en Apple iMac, og hun bliver sur hvis. Jeg køber en sort computer. 😄
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. marts 2021 - 19:20 #10
Det var også kun tænkt som eksempel. Du kan kreere helt dit eget ønske med dette program! HP. Spørg ikke mig om denne udbyder. LOL.
Avatar billede barth Professor
04. marts 2021 - 19:52 #11
Tusind tak poko1. Det er altid en fornøjelse at lytte til dig.
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. marts 2021 - 08:58 #12
Nu spørger jeg altså nok lidt dumt. Men du spørger om råd til at købe en bærbar. Ikke en eneste nævner en HP og så ender du med at skrive. Jeg køber en HP. Hvorfor starter du med at spørge i første omgang? :)
Avatar billede barth Professor
05. marts 2021 - 09:07 #13
Det er ikke en bærbar. Som jeg skriver til start er det en all in one computer
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. marts 2021 - 10:40 #14
Medina / Madonna... All in one computer så. Men stadig. :D