Avatar billede Mark Novice
15. april 2020 - 23:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Går fra 2 grafikkort til 1.

Hejsa, jeg har i øjeblikket 2 GTX 1080 TI grafikkort i min pc, og vil gerne have det ene ud.

Hvordan gøres det bedst? Skal der fjernes drivere på dem først, og så installere igen på det der stadig sidder i eller hvordan foregår det lige når man fjerner det ene?

(ved godt hvordan de fjernes rent fysisk, mere den tekniske del med det jeg ikke ved noget om)
Avatar billede puren Ekspert
15. april 2020 - 23:52 #1
bare fjern det.. nvidia opdager selv at det ikke kan gøre SLI mere and job done

vis du vil kan du jo selv hente guru3d ddu og reboot computer fejl-sikretilstand og køre programmet og reboot den igen til normal og installer seneste driver men ser ikke grunden til at gøre det ddu er mere laver lavet til hvis du skifter fra AMD til nvidia eller omvendt men som sagt så der jeg ikke behovet til det når du bare piller et extra kort ud
Avatar billede Mark Novice
16. april 2020 - 12:54 #2
Okay super, tak for det Puren !

Er lige lidt i tvivl i forhold til kablerne jeg tager ud af det ekstra grafikkortet, kan man lade dem hænge inde i pc'en eller skal de også fjernes?
Avatar billede puren Ekspert
16. april 2020 - 14:28 #3
op til dig men fjern dem /gem dem væk for et pænrer look og mere air flow

men omvendt så sker der ikke noget for at lade dem være