Avatar billede Proffpartner Praktikant
01. marts 2020 - 17:26 Der er 1 kommentar

Ip adresse

Tak for alle de gode input. Er ikke helt klar over hvorledes jeg besvare eller uddyber i samme tråd.
Men er lidt mere info:
Jeg har hjemmearbejdsplads og kan se og downloade data fra et offline sharepoint. Dette sharepoint kan selvfølgelig også tilgået online.
De påstår at jeg har downloades en hel mappe dom har hørt hjemme i offline salg/18 jeg skulle altså have håndteret denne mappe på 7 sek og dernæst 8 PDF filet manuelt på 4 minutter.
I skemaet står der
Source:masse af tekst og tal på mappe der er døbt offline salg
Location: n/a
Evidence number:case67-jhc-evidence3-20191218-t460s
Recovery Metrodome:parsing

Håber det giver mening. Fagforening er koblet på men jeg vil gerne selv have viden og hvad der sker.
Ps:har læst alt igennem og de ikke noget med min IP adresse. Blot denne rapport som skulle underbygge deres påstand
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. marts 2020 - 19:06 #1
Du skriver bare i det tomme felt nedenunder. Det er ikke så smart, at starte en ny tråd om det samme spørgsmål, men man skal lige ind i tingene først :-)