Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
02. januar 2020 - 17:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Pandabjørne i Cirkus Revyen, 2019

Min viv har fortalt, at hun så et nummer i Cirkusrevyen, på TV,
hvor to er klædt ud som Panda bjørne -
"Panda Diplomati" Hedder sangen
. Jeg har set det - senere end Ingrid ...

Hun har fortalt, at der kommer demonstranter ind. Med Tibet Flag. I Cirkusrevyen.
---- Hmmm : Det har jeg altså ikke set !

Der var det indslag i 1. afdeling ... Som jeg så Genudsendelse. På Computeren. - Ingen demonstranter.

-

De er måske i 2. afdeling, igen ?

(Ja, jeg går ikke ud fra, demonstranterne med Tibetf-lag er "Censureret væk" fra TV ? - )

Ved I om det kommer to forskellige gange i revyen ?

Eller har jeg ikke set de demonstranter ?

Godt Nytår !

Venlig Hilsen Jørn
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. januar 2020 - 18:57 #1
Hej ikke ekspert

Jeg har lige gennemset udsendelsen på min yousee tv-boks, og er nået til samme resultat som du: ingen demonstranter, at ane noget sted.

Mvh.
ErikHg
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
02. januar 2020 - 19:31 #2
Nåh ! - Mærkeligt - Eller måske "Naturligt" ? - Ikke genere Kina ...
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. januar 2020 - 19:50 #3
Man kunne godt få en mistanke om at "Big Brother" har været der med saksen, og har klippet "upassende scener" ud, for man kunne jo risikere at støde "kinøjserne".
Det lugter lidt af censur.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
02. januar 2020 - 21:08 #4
Yderst besynderligt ... I forvejen er det mærkværdigt .... Selv om Pandaerne da er søde ...Vore børnebørn synes om dem ....
Avatar billede kurtba Ekspert
02. januar 2020 - 21:37 #5
Jeg så udsendelsen, da den blev sendt i TV, og jeg må give din viv ret. Der var demonstranter og nogle løb med et flag. Det var ikke det kinesiske flag, så kan meget vel have været det fra Tibet, men jeg bemærkede ikke detaljerne.
Om det var i første eller anden afdeling, husker jeg ikke, men jeg så kun pandaer på scenen en gang.
Avatar billede klt Seniormester
02. januar 2020 - 21:50 #6
I "Året der gak" sendt på TV2Chalie og på TV2 er der et nummer fra Odense Sommerrevy med to pandaer hvor der kommer demonstranter ind med tibetanske flag.

Mon ikke det er den sketch i blander sammen med den fra Cirkusrevyen?
Avatar billede kurtba Ekspert
03. januar 2020 - 21:28 #7
Jeg tror sgu, at kit har ret. Jeg blander de 2 revyer sammen, da de blev sendt næsten samtidig.Jeg  så også nummeret fra Odense, og det var nok rettelig der, at jeg så demonstranter.
Avatar billede milter Ekspert
03. januar 2020 - 21:48 #8
".... en poetisk panda-ballet med både Tibet-demonstranter og en dronning på vildspor."

Læst her:
http://www.mortenbuckhoj.dk/441514071/6764557/posting/
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. januar 2020 - 22:45 #9
Tak til ALLE - Jeg kigger nærmere på jeres forslag - I morgen ....